ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

My Love

Kategori: Allmänt

Detta inlägg tänkte jag tillägna min stora passion är i livet. 
chokladen.
Alla  ni som känner mig vet att jag är beroende. Idag har jag nämligen käkat den nya marabou sorten amigo.. Behöver jag säga att den var grymt god!? haha.. ne. Trodde inte det heller.
Det är skit jobbigt när man står och ska välja chokladsort inne i affären. Det går ju inte! Det finns så många olika som alla är supergoda! De enda jag inte äter ärg då typ frukt och mandel samt schweizernöt. Alla andra är ju bara för bra för att vara sant. Man borde skaffa någon form av mixpåse. En påse med alla olika chokladkakorna, så man får lite av varje istället för bara en sort. Hade inte det varit något? Ska jag uppfinna! haha, skitlätt. Du tar en påse, viken som helst, låt oss säga att vi tar en matkasse från Ica. Sen tar du samtliga av marabous chokladkakor och lägger ner dem i påsen. Vips så har du fått en mixpåse med choklad. 
Supersmidigt.
(Fy vad rolig jag e idag då! haha)



Annars har det inte hänt så mycket idag.
Nu ska jag strax sova..

God Natt!





Choklad är den bästa trösten när man känner sig lite nere.. fungerar alltid!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: