ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag

Kategori: Allmänt

Usch, har känt mig sådär jätteseg hela dagen idag. Hatar den känslan. Fick riktigt tvinga mig upp ur sängen imorse. Men var lite duktig och ställde mig och strök i nästan en timme, dock inga kläder till mig, bara till alla andra i det här huset.
I am the slave

annars har jag inte gjort sådär jättemycket idag. Har hjälp Elver, det är mammas sambos pappa, med att sortera papper. Inte för att vi är klara.. nej nej. Det finns hur mycket papper som helst! Men pärmarna och plastfickorna tog slut, så vi tar nya tag på måndag. Can´t wait.. hehe
Imorgon är det damsugning av huset som gäller igen. Kanske ska inom Maxi och handla det som jag glömde sist?
 
Också var det Idol idag! :) Alltid lika roligt. Jag har sagt det förut, men jag säger det igen. Varför går en del männsikor ens dit? Visst, det finns en och annan pajas som bara gör det för att få vara med i TV. Men resten? De som går dit och faktiskt tror att de ska gå vidare? Vad sjutton tänker folket med? Skrattar ju så att kinderna ömmar mellan varven.

So You Think You Can Dance idag med! Fast idag var det mest att kolla vem som åkte ut. Tyvärr vet jag redan vem vinnaren är, såg det av misstag på youtube. Trist, en del av spänningen försvann ju, men å andra sidan så är det värdiga vinnare allihop. Så jag tittar mest för att se på de olika danserna.
Behöver jag nämna igen att jag älskar det programmet? Jasså? Ok.
Jag älskar So You Think You Can Dance!
fattade ni nu?
bra!! :)


they want to dance
they want to stand on the dancefloor
One more time

God Natt och ta hand om er!
kramar / K

Im just trying to do the right thing

Kommentarer


Kommentera inlägget här: