ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdagen mitt i veckan

Kategori: Allmänt

Hoppade visst över tisdagen.. hehe. Men igår hände det inget speciellt ändå, så ni missade inget :P

Idag vaknade jag alldeles för sent (som vanligt) Dagen börjar smidigt med att man får en utskällning av mamma.
Trevligt värre. 
Dessutom var det svinkallt i mitt rum eftersom jag hade fönstret öppet i natt. Jag vet inte varför men jag måste ha skitkallt i rummet när jag lägger mig. Tänker alltid att jag ska stänga fönstret innan jag somnar men det glömmer jag, eller somnar infrån är kanske mer riktigt. På morgonen sen är det så kallt att man knappt kan sticka ut tårna utanför täcket utan att få fostskador. Kanske inte riktigt men ni fattar

Idag då, har inte hänt så mycket idag heller. Var på maxi och storhandlade åt mamma eftersom hon är sj
k och inte kunde handla själv. Det roliga är att jag inte riktigt hittar i den affären, så jag irrade mest fram och tillbaka i varje gång utan att hitta ett skit. Så handlingen tog mycket längre tid än vad jag trott, men jag fick med mig allt som stod på inhandlingslista.

Nu blev jag väldigt sugen på kaffe..




Jag har hemlängtan




För varje oskyldig som döms
går en skyldig fri


Kommentarer


Kommentera inlägget här: