ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Sömnig

Kategori: Allmänt

Sitter här framför datorn och kollar på roliga klipp på youtube. Har precis skrattat åt Björn Gustavsson och Magnus Betnér när de var på Skratstock tidigare i år. haha.. alltså, hur fasen får de ihop det? De har lite olika sätt att vara roliga på, men båda sätten funkar för mig! Ska strax kolla på ett annat klipp med Johan Glans, från Stockholm live. Lägger upp klippet här nedan så får ni se om ni tycker det är lika roligt som jag. Slutet är bäst tycker jag, när han snackar om sitt bröllop. haha, knäcker mig lika mycket varje gång jag ser det!



hahaha!! jag dör


Imorgon ska jag rida! På en häst alltså... hehe. ;) Ska rida en häst hos en tjej som inte bor så långt härifrån. Tar mig ungefär tio minuter att gå till henne, så jag ska kanske hjälpa henne med hennes häst. Vi har inte sagt hur ofta än, men jag tror det är en gång i veckan. Ska bli jättekul! Så länge jag och hästen passar ihop, har ju inte ridit henne än. Men hon verkar jättemysig det lilla jag har umgåtts med henne. Så jag håller tummarna för imorgon.
Ska vara där vid tio, så om jag ska få någon sömn borde jag gå och lägga mig nu.

Förresten, jag skrev fel innan! haha.. det ska vara Sonic Syndicate som släpper sin nya platta. Råkade stava lite fel där såg jag. Ber tusen gånger om ursäkt för detta fel. Sorry sorry!

Nej. kudden väntar.

ta hand om er!
Kram

"Den stora tragedin är inte de onda människornas brutalitet,
utan de goda människornas tystnad."
- Martin Luther King Jr

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hehe meen, inte klippt topparna än ?!

    Hur går dt me jobbsökandet? skickat ut CV:n?

    2008-09-20 | 16:48:42

Kommentera inlägget här: