ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Hösten närmar sig

Kategori: Allmänt

smärtan har många ansikten.
skulle du känna igen mitt?




sommaren finns fortfarande


Usch, det börjar bli kallare. Kände det när jag cyklade till huset från centrum idag. Även om det fortfarande inte är sådär bitande kallt som det är på vinten, så känner man att vindarna börjar bli kallare. Undrar hur fort det kommer att gå innan man måste plocka fram vinterkläderna.  De senaste åren har vi kunnat sitta ute på min födelsedag, den 23 september. Frågan är om vi kan göra det här? det blir intressant. 
 
En annan sak som kommer att bli intressant är huruvida det kommer gå med mitt jobb sökande. Just nu ser det ganska mörkt ut, men vi får väl se hur det blir med det. En inkomst hade ju inte varit helt fel! hehe.. .för vem säger nej till pengar?
Nää, just det.

Sitter och kollar på Idol. Varför har de så mycket mellan snack i programmet? Jag vill se så många som möjligt som sjunger. Det är ju jättemånga som går vidare som man inte ens får höra. Miindre mellansnack med jhide och mer sång! Lite irriterande med alla som går dit bara för att få vara med i TV. Lägg upp ett klipp på youtube istället!

Nu är det heroes på TV. Tog ett kort break från skrivandet av det här inlägget. Nu är det reklam. Fy vad trist det är med reklam. Fast det finns ju inget som går upp mot tv-shop! haha.. kan sitta och kolla på det bara för att det är så grymt orealistiskt! Eller vad säger ni?

Nu ska jag återgå till TV:n, och försöka lägga mig i tid idag, för en gångs skull.
Ha d fint alla !

Katte



mer blommor, ska tänka på dem hela vinten

Kommentarer


Kommentera inlägget här: