ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag

Kategori: Allmänt

SItter och kollar på Tonårsliv på svt play. Funkade ju inte riktigt att se det innan eftersom Spårlöst gick samtidigt. Spårlöst fick mig att fundera på om jag skulle vilja söka upp min biologiska mamma. Självklart skulle det vara jättekul att få reda på hur hon ser ut, vad hon lever för liv idag. Hon kanske inte finns överhuvudtaget längre? Har hon någonsin tänkt på mig? 
Men med de frågorna kommer även frågor som att hon kanske inte alls har tänkt på mig på samma sätt som jag tänkt på henne. Hon kanske inte alls ångrar att hon adoperade bort mig eller vill ha någonting med mig att göra? Undrar vad som skulle kännas värst? Att veta att hon finns med inte vill träffa mig, eller att hon inte finns alls?
Är det här frågor som jag någonsin kommer att få svar på? Självklart är det mycket upp till mig, jag vet det. Men jag vet faktiskt inte om jag vågar ta ställning till det riktigt än.


På tal om inget alls..
såg den här filmen på youtube.. någon som vill köpa den till mig?
Center Stage Turn It Up.
Första filmen är bra den med... fast den här turn up the beat a little. Om ni ursäktar orsvitsen :P
det kan aldrig bli för mycket dans vet ni!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: