ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

God Natt!

Kategori: Allmänt

Nu ska jag sova
helt obegripligt varför jag inte är trött.
Känns så fruktansvärt onödigt att sova när man inte är trött.
Irriterande

Lill´Katten leker med plastpåsarna under sängen.
Det låter en väldans massa.
Håller mig lite lugn faktiskt.
Att somna till total tystnad är mer uppjagande än att höra något som visar att det finns något levande runt omkring.
Det är sällan jag har det helt tyst omkring mig.
Är jag ensam hemma kan jag sätta på TV:n bara för att höra en röst eller musik.
När jag pluggade hade jag alltid Tv:n eller radion på,
Knäppt kanske, men det funkade för mig.

Har fullspäckat schema imorgon fram till två ungefär.
Sen är det tomt
Då blir det väl städning som gäller.
Toaletten behöver städas igen
Skitkul

God Natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: