ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Skitdator =(

Kategori: Allmänt

skrev ett superlångt inlägg precis, men lyckades (naturligtvis) trycka bort det. Skit.
Orkar jag skriva om allt en gång till? Nä
SÅ vi kör en kort samanfattning: Stallet, Fiffi, nervös, stanna, vända, rida hemåt. Ridbnan, mkt bra!! =)

Fattade ni ngt?
Whatever ;P

Jobbat 06.30 - 13-30 idag. Trodde verkligen jag skulle bli skittrött efter några timmar men det blev jag inte! Det enda var att jag har gått och nyst precis hela dagen. Halsen känns lite halvskum med, förhoppningsvis blir jag inte sjuk nu. Men jag har inget jobb imorgon, så skulle det vara kan jag vila imorgon så jag kan jobba på torsdag.
Och där åkte bussen med alla som brydde sig..

Nu ska jag dricka kaffe! Har bara druckit en halv kopp idag, det ni!! Det måste vara ngt slags rekord.
Undrar om det finns ngt gott till kaffet? Känner hur kakmonstret vaknar till liv.. hehe!

Ha d!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: