ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

FEDAG!!

Kategori: Allmänt

Det är så sjukt härligt väder ute att jag inte kan fokusera på något annat än att jag vill ut!! ut och gå, få lite frisk luft.
Annars kommer dagen mestadels bestå av att jag kommer irra fram och tillbaka mellan väska, garderob och bokhyllan. Ska packa inför funäsdalen som vi åker till imorgon. Jag har dock packat det mesta, började i måndags. Mycket lättare att packa lite i taget. Har dock inte kommit fram till vilken bok som kommer att få följa med i mitt handbagage. Siktet är inställt på en pocket (väger inte så mycket och tar liten plats) Tänkte ta med en jag redan har läst, vill inte börja på en ny bok och sen inse att jag är fast på en buss i tio timmar med en dålig bok. nej tack! Funderar på att ta med P.S Jag Älskar Dig. Den är såååå sjuuuukt braaa! =) Risken finns att jag läser ut den, men bara lugn! Jag tar med en till bok.

Nu kom mamma hem, så nu ska jag klä på mig och promenera en runda.

trevlig vecka så hörs vi på söndag nästa vecka. =)



Kommentarer

  • Linda säger:

    Inte tråkigt att läsa en bok som man redan läst då? :P hehe. man vet ju redan då vad som händer, hur dt slutar o allt :d

    2009-03-03 | 16:09:57

Kommentera inlägget här: