ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

hata förkylningar! =(

Kategori: Allmänt

Sitter här med en näsa som inte vill sluta klia. Nyser och nyser. Har avverkat pappersnäsdukar på löpande band hela dagen. Inte blir det bättre av att det är superhärligt väder ute med massa härlig snö. Kan ju inte jag vara ute och leka i inte. Kunde inte ens rida idag.. typiskt! :(
Nepp.. jag var visserligen i stallet en runda, mockade och så. Hade ju hästarna idag! Dock däckade jag i två timmar efter lunchen. Gu va gött det var att sova! Men nu är jag lika trött igen, var ju bara tvungen att läsa lite bloggar och spana in lite roliga klipp på youtube innan jag slocknar.

Imorgon är det melodifestival! =)

God Natt

Kommentarer

  • MizthaNguyen (v. säger:

    svar: jaa haha (A) :D see jag kanske chilenska/spanska :D

    2009-02-21 | 02:34:10
    Bloggadress: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: