ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag

Kategori: Allmänt

Skrev jag ingenting igår? fy skämms på mig! ;) hehe, men ärligt talat, vafför skrev jag inte? Jag var så säker på att jag faktiskt hade skrivit någonting, men tydligen inte.
Så nu får jag väl skriva ett extra långt och intressant inlägg idag istället då.. hmm.
Började dagen med frukost (!) Sedan väntade syster och jag in brorsan och hans kompis. Packade in oss i vår bil oc begav oss in till den stora staden (hehe) Tea och jag hittade lite tröjor på rean. 29:- spänn för en tröja, kan det bli bättre? nix.
På väg till bilen spran vi inom Ö&B och inhandlade en massa onyttigheter. (det är ju iaf lördag, eller hur?)

Just nu lagar jag mat (kors i taket) klyftpotatis med kycklingklubbor.. super smidigt. Bara att göra iordning och slänga in i ugnen. Love it :)
Dock blir det pizza och melodifestivalen hemma hos Johanna ikväll (trevligt!) så jag ´tänkte mest titta på när de andra äter :P Kanske sätter på en kopp kaffe till mig själv. Har inte druckit kaffe idag och är väldigt sugen!!


Jag idag:
Leggins, linne och T-shirt  - GinaTricot
scarfen är en julklapp från Johanna :)


söta syster! ..osså jag..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: