ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag

Kategori: Allmänt



Shit vad segt det var med inlägg under helgen då :( Måste bli bättre på det. Men i lördags var jag iallfall i stallet och mockade, fyllde höpåsar, fixade med maten, ryktade Fiffi (som skulle vila idag) och blev mobbad av Alva eftersom jag mockade så långsamt :P hihi
Sedan käkade jag god mat på kvällen, inbakad kyckling, ugnstsekt potatis och champinjonsås. Sallad på det. MUMS!

I söndags var det upp till kyrkan. Mamma skulle gå med i församlingen och ville ha vårt stöd. jahapp. Där rök min sovmorgon :P näärå. Det var ingen fara.;)
Köpte med oss lite fika tillbaka till huset sen. Kaffe o kaka är väldigt gött serru.

Idag var jag först ute med Vivi en långrunda. Det var ju supergött väder idag! Sedan ringde mamma och sa att jag skulle hämta Tea i stan eftersom hon hade svimmat. Sedan ringde hon igen och sa att jag inte behövde det eftersom ambulansmännen sa att de skulle ta med henne i Göteborg. Shit tänkte jag, det här verkade ju alvarligt. Men sedan insåg de tydligen att det inte var så farligt för hon fick åka hem nästan genast.
Stackars min lilla syster!

Nu ska jag krypa till kojs. Ska bara se klart filmen först. "Day After Tomorrow" En skön rulle.

god natt!


peace out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: