ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag

Kategori: Allmänt

Fy vad täppt jag är! Låter helt skumt när jag pratar.. hehe. ¨Liite kul är det allt :P

Igår var jag och min söta syster på Göteborg Horse Show. Hur kul som helst! Egentligen skulle ju jag gått med JOhanna, men hon fick tyvärr förhinhder :(
Vi (jag) började dagen med att köra fel. Missade avfarten, två gånger.. hehe. Men men, hittade tillslut fram och parkerade, betalade parkeringsavgift och letade oss fram till Skandinavium. Peace of cake! ;)
Vi hade jättebra platser, ni vet.. nästan så att man kunde känna svettlukten :P Första klassen var för young riders, kul! Sedan var det dags för väldscupen.. två svenskar gick till omhoppning, och en gick och vann hela kalaset. Vilken stämning det var i arenan då! =) Tjoho!!
Dagen avslutades med fyrspann, mäktigt. Extra kul att man får hejja på kuskarna med =)

Det bjöds även på agility, hur sött är inte det!?
Nästa år gör vi om det!!

ikväll blir det film och popcorn med mamma och syster. Filmen är "Freedom Writers" En riktigt bra rulle, se den om ni inte har gjort det!

kramar


Min utsikt från min plats på Göterborg Horse Show igår

Kommentarer


Kommentera inlägget här: