ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag - hej mitt vinterland...

Kategori: Allmänt

hej hopp med snö det är idag! Trevligt värre ;)
Jag tycker allting blir så mycket vackrare när det är snö ute, dessutom är det mycket ljusare också.

Har inte hänt så mycket i veckan. Därav min brist på inlägg. I måndags var jag o syster ute med Vivi en runda och busade i snön. Hur kul som helst :) Sedan kollade vi på film, grillade marshmallows och var uppe lite för sent :P
Igår var jag ute en härlig runda med mig själv. Stackars syster svimmade ígen :( Vet inte vad vi ska göra åt detta!
Ska strax upp med frukost till henne och mig. Varma ostmackor tror jag det blir. Mums!
Sen ska jag ut med Vivi ikväll, sen händer det inte så mycket fram tills Johanna kommer över på en film ikväll. Trevligt trevligt. Sen vilken film vi kollar på är en annan femma.. hehe.

nepp, frukost var det!

Ha d fint
/Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: