ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag

Kategori: Allmänt



skulle inte gått upp i morse.. idag känns som en sån dag där allting kommer att gå fel.

Hur som helst, var och tittade på Johannas dansföreställning igår. Mycket bra! =)
Dock saknar jag "min egen" dans hemma i Halmstad ännu mer nu.. :(

Idag började jag med att plocka ur diskmaskinen innan jag gick en runda på 30 min. Hemskt väder dock med äcklig blötsnö som yrde i luften. Ska det vara snö ska det vara ordentligt med snö, inte något äckligt halvdant skit!
hoppas på mer snö i funäsdalen som vi åker till på lördag. Det enda tråkiga med resan upp är att jag och André inte får plats i bilen så vi får åka buss upp. Den går inte förren klockan tio från Göteborg, så då kommer vi komma fram till Funäsdalen mycket senare än alla andra. Lite trist faktiskt, men det är smällar man får ta häör i livet :P

Nu ska jag strax bege mig mot stallet, ska bara kika på lite youtube klipp först ;)

Ha d !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: