ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

dead tierd

Kategori: Allmänt

yupp.. ska sova alldeles strax.
anledning till att jag inte bloggade igår: det fanns inget att skriva om! promenerade med mig själv två långa sköna rundor.
Kollade på Shear genius och andra avenyn.
Thats it.

Idag var jag ute med Vivi en härlig långrunda. den hunden är för söt! :) Alltid kul med lite sällskap när man är ute, även om hon inte säger så mycket utstrålar hon en väldigt härlig energi.
Lagade mat med mamma, sökte ett jobb, dock utan framgång, var ute en runda till, bakade kladdkaka. det är nämligen tre personer i det här huset som heter Karl, så det skulle ju firas. Inte mig emot ;)
kollade på made in sweden och top model 11.

har läst halva systrar i jeans 4, kommer inte ihåg att de var så lättlästa, trist. Men de är ju fortfarande bra!

nepp.. det rycker oroendeväckande i ögonlocken nu.
God Natt!

Kommentarer

  • sara säger:

    (svar)Haha nej samma här! Jag kan knappt så upp mer än 10 min på isen utan att ramla x)

    Aa I.D är verklige jättebra!Men gud så dyr den var :O:P

    2009-01-29 | 14:49:28
    Bloggadress: http://sariiiih.blogg.se/
  • Tess säger:

    haha ja det gör jag faktiskt:/ vad gör du nu förtiden då?

    2009-01-29 | 23:23:18
    Bloggadress: http://theresesvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: