ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

första dagen på det nya året

Kategori: Allmänt

Hejsan!!

Sitter här och lyssnar på musik i min ensamhet. Härligt! en del människor måste ha folk runt sig hela tiden. Det skulle jag aldrig klara! Måste få ta en paus från allt och alla mellan varven. Så gött så gött.

Nämnde ju att jag skulle skriva ett inlägg ang år 2008, men jag tror inte jag pallar det. Det skulle ändå inte bli intressant för någon annan än mig själv i vilket fall som helst. Så, tänkte istället blicka framåt (har hört att man ska göra det) och fundera ut vad detta nya år, år 2009 kommer att innehålla. Förutom det självklara då som fyra årstider, 365 dagar och 52 veckor. hihi
Den 26:e januari kommer jag operera näsan och läppen för sista gången. (hoppas jag på iaf, orkar inte jubla i förskott)
Den 27:e januari kommer jag se till att vara hög på smärtstillande ;)
Den  23:e september fyller jag 20 :)

Däremellan kommer jag antagligen fira påsk, midsommar och hela faderullan. Som ni märker har jag inte speciellt mycket inplanerat under året. Känns lite konstigt att inte ha skolan att fixera tankarna på. Det var ganska skönt att alltid ha något att tänka på, så att man slapp tänka på allt annat som snurrar runt.
äsch, vad jobbigt det här blev nu helt plötsligt då.
Ska se om det finns något roligt klipp på youtube, sen ska jag packa klart inför imorgon då mamma, syster o jag ska ner till Halmstad en sväng. Inna jag lägger mig ska jag hinna med att kolla på "10 år med parlamentet", skriva recept för glatta livet och läsa klart boken "Om jag kunde drömma". Jag är helt besatt av den! Vågar knappt börja, för då har jag problem med att sluta läsa. hehe

Ha det fint alla söta!



you were my life
and when you died inside
so did I

Kommentarer


Kommentera inlägget här: