ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag

Kategori: Allmänt

tjenixen!

Sorry för sjukt dålig updatering, men har inte riktigt haft något intressant att skriva. Jag menar, att starta hela datorn, vänta tills internet funkar (kan ta nån minut) logga in på bloggen för att skriva "hej. Idag bröt jag en nagel. Hejdå" Känns VÄLDIGT onödigt. Fast det kanske bara är jag som tycker det? Nåväl, det är min blogg, så då får jag göra vad tusan jag vill!

Idag ställde jag klockan på halv åtta, mamma nämde igår att hon behövde skjuts till jobbet, men tydligen behövde hon inte alls det. Nehepp, tänkte jag och somnde om.
Nu har jag precis satt på en maskin tvätt. Eller, mitt överkast samt två gardiner. Eller ett gardinpar? hur säger man? De ska hänga i samma fönster iallafall.

I vilket fall som helst.
Igår var en trevlig dag. Började med ett besök på vårdcentralen för att kolla upp min hosta och min fot. Det gick fint, ska kolla upp hostan hos en astma läkare och foten ska checkas av en rehabiliteing/sjukgymnast. Behöver antagligen någon fom av inlägg.
Handlade lite småsaker på vägen till huset. Sedan var det till att byta om och ta en lång skön promenad med Johanna. Underbart! Det får vi göra om tycker jag :) 
Efter promenaden satt det bra med lite kladdkaka. 

Såg två avsnitt av Dark Angel med Tea innan det var hög tid för kaffe. 
Sedan var det dags för mammas hår att få sig en omgång med saxen. Ska dock klippa om det lite idag. jag svär, det GÅR INTE att få det håret helt perfekt! jag dööööör! :p
nejdå

Har inte ätit frukost än, kanske skulle göra det? 
Ska ut med Vivi idag, och imorgon och på fredag ska jag till stallet.
Gött!

Kramar på er!

Maggan 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Så söt katt !:)

    2009-01-21 | 17:29:13
    Bloggadress: http://sariiiih.blogg.se/
  • Anonym säger:

    (svar)Haha aa jag är såå glad över den x)Den var det enda som fick mig att se fram emot flytten :P

    2009-01-22 | 18:23:27
    Bloggadress: http://sariiiih.blogg.se/
  • Anonym säger:

    jävla vad sööt!! skicka den på msn sen =) älsk dig otroligt..<33 vetdu =D jag tror vi ska beställa kina mat idag haha gott som fan!! XDXD

    2009-01-23 | 17:29:10

Kommentera inlägget här: