ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag - (eller onsdag)

Kategori: Allmänt

jaa.. asså, just nu är det faktiskt onsdag. Men vi kan väl låtsas att de fortfarande är tisdag?

Idag har det inte hänt så mycket
Körde och lämnade mamma och syster på skolan respektive jobbet vid nio imorse. Sen körde jag tillbaka till huset.
Satte på diskmaskinen
Gick en runda på ungefär en timme
Hängde upp tvätten
Duschade
Lagade lite lunch (pytt i panna, så jeffla god!)
Plockade ur diskmaskinen samtidigt
Käkade och tittade på Ellen deGeneres show
Titttade på Dark Angel med syrran när hon kom från skolan (bra serie det där)
Körde och hämtade mamma vid halv fem
Drack kaffe :)
Underhöll mamma medan hon lagade kvällsmat (makaronilåda)
Var ute och gick ca 30 min
Käkade
Fixade lite med tvätten
Kollade på Shear Genius
Kollade på Andra Avenyn och strök kläder samtidigt
Läste min bok "Ljudet av Ditt hjärta" (så bra!)
och sen hamnade jag framför datorn
Nu ska jag strax sova. Ska eventuellt köra mamma till jobbet imorgon vid halv åtta.

Sitter förresten och spanar efter jobb. Och nej, jag är varken sjuksköterska, miljöskyddsinspektör, processledare, administratör eller färskvaruchef.  Så det ser lite halvmörkt ut, hehe.

Ha d fint!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: