ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag - no, no, no

Kategori: Allmänt

Här var det tomt på nya inlägg ser jag. Det beror endast på att jag inte har ett smack intressant att skriva. De senaste dagarna har gått åt till att läsa klart två böcker, "Om jag kunde drömma" och "När jag hör din röst" som jag fick i julklapp. Nu har jag börjat på den tredje. Hoppas verkligen att den är lika bra som de tidigare två, annars blir jag grymt besviken!

Idag har jag varit med syster hos sjukgymnasten. Körde in mamma till hennes jobb vid halv tio, sen handlade jag lite mat innan jag hämtade upp syster på hennes skola. Sjuggymnastiken var grymt trist, det hände inget alls, så jag satt mest och fånade mig. haha!
Sedan körde vi tillbaka hit igen. Käkar lite broccoli medans jag skriver det här. Me like broccoli :)


Lyssnar på den här låten som Johanna tipsade om:
Nelly Furtado  - Try

Nämde jag förresten att jag sökt jobb på Tvätteriet här i Alingsås? Fick tips på att de behövde vikarier, men så var tydligen inte fallet, vilket jag fick reda på alldeles nyss. Därav rubriken till dagens inlägg, Nej nej och åter nej är det enda man får höra nuförtiden :(
Irriterande jobbigt.
Det som är ännu mer irriterande är att alla salonger eller anställningar i övrigt som söker personal vill ha en person med jobberfarenhet, men hur tusan ska man få jobberfarenhet om man aldrig kan få en första anställning? Man kan ju knappt vikariera någonstans heller.
Sjukt störande.

Aja, ska sätta mig med min bok en stund innan jag snörar på mig kängorna och bege mig ut på en skön  promenad.
See ya!




Im pushing people away
before they leave me

Kommentarer


Kommentera inlägget här: