ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag

Kategori: Allmänt

Shit vad trött jag är!
Ska skriva ett litet inlägg om min dag innan jag börjar snarka, hehe.

jo,
Dagen började av att klockan pep, såklart. Jag tror jag har lärt mig att stänga av den i sömnen, inte bra! Jag brukar nämligen allltid sätta mobilalarmet på flera olika klockslag så att jag verkligen vaknar. Men av någon anledning hoppar mobilen över det första klockslaget ibland. Eller, så är det helt enkelt jag som trycker av det omedvetet? Ett mysterium det där..
Knallade iväg till stallet runt elva snåret. mockade och hela faderullan. När jag mockade sken solen och vädret var helt underbart! Kallt, men nice. Sedan, när Fiffi var färdigsadlad, då var det minsann ingen sol! Min vanliga otur det där :( Ridningen gick dock bra, förutom att Fiffi stannade på ett ställe, hin frös fast, och försökte vända ett par tre gånger. Men hon var hur söt som helst annars och gick bra framåt.

När jag kom tillbaka till huset damsög jag först mitt rum (det ni!) innan jag tog en varm dush och försökte värma upp mina isbitar till tår. (måste, köpa, fodrade, ridskor) Fixade lite nyponsoppa till mig och André innan jag tog bilen för att möta upp mamma. Storhandling stod på schemat för eftermiddagen. Och som vi handlade! Låter bilden nedan tala för sig själv..


Vi fick inte ens plats med alla matvaror i en matvagn

Annars då? Jodå. Försöker att peppa mig själv så smått inför operationen. Är helt ärligt inte speciellt nervös. Inte för att det ska bli kul på något sätt, men jag måste ju. Är mer spänd på hur resultatet kommer att bli..

Nehepp, tänkte se klart på fimen jag börjad på igår, Apocalypto.
Ha d fint!


Mina två beroenden just nu
Me Like! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: