ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag

Kategori: Allmänt

Hoppade visst över att skriva om gårdagen.
Inte för att det hände något speciellt.
Antagligen därför jag inte skrev något.
Mockade med Johanna dock, mkt trevligt =)

Idag öser regnet ner
kul då. Fast inte mig emot egentligen. Nu finns det ju en underbar anledning till att vara inomhus ;) Dock ska jag knalla bort till stallet och mocka snart.
I regnet. Men jag kan tycka att det är ganska skönt att gå i regn. Bara temperaturen är okej så.
eller, helt ärligt, så är det bara gött att gå i regn om man vet att man kan komma in i värmen när helst man vill.

Harry Potter ikväll då.
Har hört flera stycken som säger att det är den sämsta Potter filmen. Så jag ska inte ha några höga förväntningar.

Ta hand om er!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: