ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Igår var jag och plockade bort stygnen. Mamma och syster följde med. På sjukhuset hade de förvanat att det kunde ta lång tid pga överbokningar. Men det gjorde det inte alls! Kom in som beräknatt 15.00, kirurgen kom, han tittade han gick. typ, hehe :P Jag han dock fråga varför de inte gjorde någonting med läppen som han nämnde att han skulle göra. Tydligen gick det inte att kombinera näsan och läppen under samma operation. Så nu ska näsan få läka ordentligt så kallas jag igen om 6 månader.
Så ligger det till!

Efter besöket på sjukhuset körde mamma, syster o jag och fikade vid Nääs slott. Dock satt vi i bilen, det var alldeles för kallt för att sitta ute, enligt oss..  kaffe och tosca kaka, det är inte fel!

Nu ska jag snart ut med Vivi. Sedan blir det till att skriva en meritförteckning till arbetsförmedlingen imorgon.

Händer hos er då?

kram


bjuder på en bild på mig och min nya näsa..

Kommentarer

  • Frida N säger:

    WOW! :-)

    2009-03-18 | 22:14:04
  • Katte säger:

    hihi. tack! Söt du är! =)

    2009-03-18 | 23:45:54

Kommentera inlägget här: