ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag

Kategori: Allmänt

Vilket UNDERBART väder det har varit idag! (hihi, det känns lite som om min blogg börjar bli en väder-prognos-blogg.) Jag klagade ju häromdagen på att det var snö och kallt. Idag var det ju solsken och riktigt varmt!
Var i stallet en runda idag, Mockade, fyllde höpåsar, sopade stallgångeg, kånkade på vattenhinkar och fyllde på foder. Lätt som en plätt. Hämtade in Fiffi. Hejjade på lillkillen som kom fram och gav mig en puss (läs: Lätt knuff i sidan) Ryktade, pillade bort en massa lera som fastnat på hela hästen,, hur sjutton får hon lera på rumpan när hon har täcke på sig? ett av livets alla mysterier..
Johanna stackaren fick migrän (usch!) Men hon tittade inom stallet en sväng innan vi skrittade ut från gården. Riktigt härligt vårväder, fick till och med ta av jackan efter ett tag. Fiffi och jag sptang av oss en massa energi idag, eller a, Fiffi sprang. Men jag kommer med säkerhet ha en lätt träningsvärk imorgon, det var längesedan jag red så intensivt. Men smultron vad underbart det var! =)

Nu ska jag snart sova. Imorgon  blir det till att traska en runda med Vivi innan mamma, syster o A ska iväg till Nääs för att agera hårmodeller. Ska bli kul! Det är dock bara styling.. Ska bli kul att se vad de hittar på med mitt fluff :P

God Natt!


ungefär så här lerig blev jag idag =)
(bilden är dock ngn månad gammal
)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: