ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag

Kategori: Allmänt

Jag har blivit lite förkyld (nehe.. ovanligt!) Jag nös en gång i morse, det gjorde ont vill jag lova! Så därför sitter jag nu och gör allt för att inte nysa. Går rätt bra än så länge =) 

Annars då? Vädret som var så underbart igår är ju puts väck, jag som ville ut o gå! Inte för att jag inte kan göra det bara för att det snöar lite, nej nej. Men det är så mycket mera lokannde att vara ute när solen skiner. Inte sant? Aja.. tänkte i vilket fall som helst kolla på Americas Next Top Model klockan 16.00. Kan ju kila en runda efter det kanske.. vi får se.

Näsan då. Den gör ont. Jo men. Inte så farligt faktiskt. Det stramar och kliar lite. Känns ungefär som om någon har hakat fast i den och drar uppåt. Hela tiden. Ganska irriterande faktiskt. Men men, det går väl över. Förr eller senare.

Nu ska jag sluta gnälla!!

Istället ska jag vara duktig och leta jobb!

Ha d fint.



missa inte den här skylten

Kommentarer


Kommentera inlägget här: