ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

London!

Kategori: Allmänt

Jag veeet., jag kom hem i måndags, men jag har inte riktigt orkar ta tag i den delen av mitt liv som heter att blogga. Fick inget jobb idag, har dock jobbat både onsdag o torsdag ;) Så idag har jag massa tid! Riktigt skön slappedag har det varit hitills. Alamet var dock igång 16.30 imorse. Gött att vara liiiite vaken if de skulle ringa in en, men icke. Mamma kom in vid åtta tiden och undrade om jag ville ha kaffe. Klart jag ville! Käkade lite frukost innan jag gick och la mig och sov en timme. =) hängde upp lite tvätt inna jag gick upp till datorn. Har ju som sagt fortfarande inte skaffat en egen.. (jag ska). Men lillebror är i Halmstad i helgen så jag kan ju ta hans!

London var det ja..
Orkar inte dra upp hela resan,mer än att jag hade grymt kul och jag mer än gärna skulle göra om det igen! Hittade endel snygga kläder.och Camden Market var sjukt!

Lite bilder:


den obligatoriska bilden med en telefonkios. Jag ser lite psycho ut... hehe.


Agneta, London Eye och Jag


Sjukt god våffla med nutella och nåt annat onyttigt=)


Köpte en keps åt brorsan på New Era


Vi var på musikalen Dirty Dancing. Agneta o Malin var nära på att inte komma in
de under 18 vartvugna att gå i "vuxens" sällskap. Tur att jag var med :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: