ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Aj aj!

Kategori: Allmänt

Johanna undrade om jag ville rida idag. Klart jag ville =)
Dock har jag varit sådär underbart förkyld i några dagar, men J var gullig och mockade, vilket underlättade
det hela mycket. Tack Tack! =)
Som vanligt vägrade Fiffi att komma in när jag skulle hämta henne. bra för min del, fick ju lite extra motion då jag fick lov att först ta in Läckerol, hämta Fiffi och sen släppa ut Lillen igen.
Skrittade ut från gårdsplanen då Fiffi plötsligt tvärvänder och springer åt andra hållet. Självklart är jag inte alls med på noterna utan trillar av på sidan. Landar på mage, näsan får sig en knäpp och foten gör faktiskt ganska ont fortfarande. Fiffi var dock snäll och kom tillbaka så att jag kunde sitta upp och rida iväg.

Så typiskt att slå i foten, jag som har dansträning imorgon :(

Nu ska jag se om mamma behöver mer hjälp med maten!

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: