ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

jaaa du

Kategori: Allmänt

Idag är det 090909.
Tänkt på det? Liiiite kul är det allt.

Sitter och kollar på fotbollsmatchen mellan Sverige och Malta. Intressant värre, inte. Ganska lamt idag, om man får vara sån. Inte för att jag är någon expert, nej nej. Men roligare matcher har man ju sett.

Intressant var dock Idol igår. Dock hade jag sett lite mer av dem som gick vidare. Visst, det är skitkul att kolla på alla idioter som gör bort sig, men det var inte många av de riktigt duktiga man fick se.

haha!! Vet ni förresten vem som glömde bort mig idag?! Min mamma! Jag blev bortglömd av min egen mamma. Meningen var att hon skulle hämtat upp mig på maxi. Jag gick dit, mestadels för att jag var i stor behov av strumpor. Hur kommer det sig att alla strumppor alltid går sönder samtidigt? I vilket fall som helst ringde hon när hon var hemma och undrade var jag var. Tur för mig så kom Philip och hämtade mig, annars hade jag fått gå hem igen. och riktigt sååå duktig hade jag ingen lust att vara idag.

Nu ska jag strax kippa Johanna och kolla på Idol.

Bye bye!

Kommentarer

  • Linda säger:

    SV: Hahahaa lr huur ^^

    2009-09-09 | 20:40:39

Kommentera inlägget här: