ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

My baby is back!

Kategori: Allmänt

Min supersnälla mamma körde inom dagiset jag jobbade på igår och hämtade hem min älskling. Min ögonsten. Min skatt. Mitt Liv (shit, börjar låta som Gollum i sagan om ringen )
Vad hämtade hon frågar ni, Min mp3 såklart!! Charmen med att gå med freestylen varade i sisådär tio minuter. Sen inser man hur sjukt handikappad man bli av att springa runt med enn tegelsten i fickan. Om man ska byta låt måste man dessutom spola framåt. Inte sjutton hittar man rätt heller.

Såg precis näst sista avsnittet av So You Think You Can Dance. Finalen är imorgon. Nu vet jag ju visserligen redan vem som kommer att vinna. Såg det på internet för flera veckor sedan, och faktum är att det inte spelade mig någon större roll. Vem som helst hade kunnat få vinna för min del. De är lika bra allihop. =)


Nepp..
ska dra mig själv bort till toaletten och borsta tänderna. Sedan blir det sängen för min del. Känner på mig at jag kommer vakna med en underbar träningsvärk imorgon.. gött.

God Natt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: