ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag

Kategori: Allmänt

Blev väckt av katten halv sju i morse. Precis när jag hade somnat om väcktes jag av att mamma kom in med telefonen till mig. Jobb! 10 - 17. Gött, då kunde jag sova en liten stund till.
Gick upp, kollade mejlen, städade kattlådan och käkade frukost. Sen tryckte jag ner regnkläder i en kasse och sprang bort till jobbet. 

Slutade då 17.00 då knallade jag hem igen och satte på lite kaffe till mig och mamma. Kaffe är alltid godast att dricka med sällskap. Av någon anledning..
Sen gick vi en runda, orkade inte göra något annat idag. dessutom hade jag faktiskt lite träningsvärk =)

Har klippt mamma och nu ska jag strax stänga ner den här dumburken och sätta mig framför TV:n istället. finalen på So You Think You Can Dance idag jue! Får man inte missa.

God Natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: