ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Skit, kul! Jobbigt

Kategori: Allmänt

Ungefär så snurrar det i huvudet på mig nu.

Skit att visningen inte blev av på torsdag. Tycker synd om syrran o Johanna som hade sett fram emot detta.
Sen hade det varit superkul för mig att se. Visningar är alltid kul. Att se hela processen live är ännu bättre =)

Kul! Att jobba och få in lite pengar. Att jag sedan bara jobbar mellan halv nio och halv två varje dag är för visso inte så mkt. Men eftersom jag ska vara hundvakt är det bra, så slipper jag få dåligt samvete över att lämna henne ensam för länge.

Jobbigt att jag landade på min mobil när jag trillade av hästen i lördags. Nu funkar den inte som den ska. Eller, det går fortfarande att ringa och så. Men displayen blinkar konstant, vilket är extremt irriterande, samt att den lilla ytterdislplayen är helt pajj. Inga roliga pengar att lägga ut på en ny mobil. =(

jaja.. värre saker har väl hänt..

Nu ska jag strax sova!

kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: