ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Daaansaaat!

Kategori: Allmänt

O M G

Fasiken vad jag har dansat idag. Var längesedan jag tog ut mig så ordentligt. Men det är house vi snackar här. Det ska vara jobbigt, säger de som förstår sig på det. Stegen sitter riktigt bra med. Lättare att köra på då! Nu ska jag bara fundera ut en bra pirat-kostym att sätta på mig till dansuppvisningen på torsdag. Måste börja tagga lite inför den känner jag. Det är okej att göra bort sig. Det är okej att göra fel..


Syster och jag svängde inom Maxi på hemvägen. Mamma hade nämligen köpt hem ett par skor åt mig häromdagen. Strl 35, dock var de på tok för stora, så fick byta till en strl mindre. De satt mycket bättre när jag provade dem, så de fick följa med mig hem. =)
Kanske inte världens flashigaste att köpa skor på Maxi, men vad tusan! De var snygga, satt bra och kostade 200:-. Najs som bara den! kan ju vara kul att ha ngt annat än flip flops att glida runt i  sommar.

Nu ska jag snart ta en snabbdush. Sen ska jag soooova!
Inte för att jag är speciellt trött, men sova bör man ju göra.

/Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: