ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Kanelbullar

Kategori: Allmänt

Blev sjukt sugen på kanelbullar precis. Mammas nybakade kanelbullar direkt från ugnen är bland det bästa jag vet!

Idag har jag jobbat 8-15.30. Bara sju timmar, kändes ganska kort och dagen gick fort! En del goa ungar på just den här avdelningen med. Sånt gillar vi!
Var på samma dagis som mamma, inte samma avdelning, men vi kunde iallafall ta bilen in ihop.
Efter jobbet hämtade jag Tea och Mira på stationen innan vi hämtade Vian och körde bort till Allebike. Genrep på dansen till dansuppvisningen på torsdag.
Vad kan jag säga.. det gick.. bra? Var tyvärr inte speciellt taggad. Ska försöka peppa mig till på torsdag!
Tack snälla Johanna för lånet av tröjorna!

Imorgon får vi se vad som händer. Blir det inget jobb ska jag försöka rida. Blir det jobb blir det mockning på kvällen! Alltid gött att rensa hjärnan en timme i stallet.

nepp, ska duscha, sen blir det sängen!
Känner att jag har en förkylning på G. hoppas den inte bryter ut!

/Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: