ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lunarstorm

Kategori: Allmänt

hej!

hehe, var inne på min lunarstorm precis, för första gången sen den 9:e februari förra året.
hade inte hänt mycket där, kan jag lova. Satt dock och läste igenom lite gamla bloggar jag skrivit då, tänkte jag skulle dela med mig av några här mellan varven.. den här t.ex:


stå på dig!
Fre 13 apr 2007 00:48
Övrigt, 4 läsare totalt
Man ska inte skämmas för den man är. det låter som en dålig klyscha men det är faktiskt jätteviktigt. Det spelar liksom ingen roll om du är liten eller stor. Vacker eller mindre vacker. Om man kommer från Italien, Afghanistan eller Korea. Man är lika viktig som person ändå. Att bara med sig sitt ursprung inom sig tycker jag personligen är viktigt. Det är så jag hanterar att ibland vara annorlunda. Inte annorlunda på ett dåligt sätt, inte så jag menar. Men ibland är man kanske inte precis som alla andra eftersom man har ett annorlunda usprung och då ska man vara stolt över det. Lyft fram det istället för att dölja det. avr stolt över det istället för att skämmas,. Stå på dig! =)




Har varit vaken en timme. mamma ringde och bad mig kolla till systern min. Passade på att käka frukost. Misslyckades dock med ägget. Jag gillar inte löskokta ägg. Hårdkokt ska det vara!

Om man kanske skulle ta och göra något vettigt nu..?

/Katte

Kommentarer

  • Mike säger:

    Hehe...jag gillar inte det heller faktiskt och lösa stekta ägg som rinner på tallriken osscchh. Hårtkokt elller stekt ska det vara. Jag vågar aldrig äta kokta ägg på restauranger för jag tror att det mesta är de löskokta.

    ha det bra

    2010-04-13 | 14:56:14

Kommentera inlägget här: