ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

rubrik?

Kategori: Allmänt

Jag avskyr att komma på fyndiga rubriker, så jag skiter i det just nu.
Har slängt ihop två kladdkakor åt mamma. Gick ganska fort! Det tråkigaste är ju dock att diska efteråt. Så fruktansvärt trist. Men vad gör man inte för sin lilla mamma?

Kom på att jag borde käka lunch.. fy vad tråkigt. Men men, äta bör man annars dör man.
Ska , snart.

Mamma ringde nyss och frågade om jag kan jobba imorgon. Kännde efter en halv sekund innan jag sa ja. Mår mkt bättre och inte fasiken kommer jag må sämre imorgon. Behöver pengarna också. Det har varit lite tunt med jobb den här månaden. 8-15.30 blev det, passar super eftersom mormor och morfar kommer upp på en fika. Mamma fyller ju som sagt år imorgon. Måste hinna köpa en blomma från farmor med. Kanske går att lösa så att jag kan ta bilen hem?

Får fundera på den!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: