ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 15/4 - 2010

Kategori: Allmänt

det finns två saker som jag finner särskilt svåra..
Att gå och lägga mig
och att äta frukost.
Det finns ju så mycket roligare saker att göra än att äta frukost! Som att ta en promenad, kolla lite bloggar, läsa. u name it. Men nehepp.. Käka frukost är ett nödvändigt ont som bara måste göras. Fast för all del. När man väl har fixat fram en frukost kan det vara riktigt gott. Om det inte är för tidigt på dan dvs.

Efter denna sjukt intressanta början ska vi nu prata om intresssantare saker!

...

...

Intressant..

Idol Erik har gjort slut med sin flickvän.
.. inte intressant nog?

Visste ni att det finns en haj som simmar i våra vatten?

Brugd

Var lugn, den äter bara plankton, zooplankton för att vara mer exakt, och är ofarlig.
Den kan bli ca 8 m.
Den är dock utroltningshotad, så stöter du på en ska du vara lyckligt lottad! :)




Inte för att jag tror att jag skulle bli så där överlycklig om den här kom simmandes när jag badade..

/Katte

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Väldigt bra att veta:) Den optimala lösningen är att äta frukost framför datorn, vännen min:)

    2010-04-15 | 17:42:16
    Bloggadress: http://jodees.blogg.se/

Kommentera inlägget här: