ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Varmchoklad

Kategori: Allmänt

Tjenixen!

Sitter med familjen och kollar på hem-video. Andres som liten. Jag är fyra år. Jag förstår inte vad jag själv säger, hehe. Man hör verkligen mitt handikapp där. Inte för att det är någon skillnad. Måste fortfarande upprepa mig en massa så att fok ska höra.
Har precis smällt i mig ett glas varm choklad, försöker kompensera upp den genom att käka en apelsin nu.. tror egentligen inte det fungerar så, men vad sjutton!

Jobbade 8-16 idag på Ängabo. Gick väl bra.. Efter jobbet knallade jag in till stan och fixade present till Alex och Elin. Lyckades även hitta ett ställe som både sålde ett nytt och bytte batteri på min dosa. Så nu kan jag börja betala mina räkningar igen.

Var i stallet och mockade. Att mocka, sopa och fixa med maten är inga probem. Men att fylla höpåsar är värre, nyser som en, jag vet inte vad, och det kliar som fasen i halsen.. men vad gör man? Ska updatera mina allergi-medicner.


Ska återgå till min apelsin nu..
Ha d !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: