ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag

Kategori: Allmänt

Varför går jag upp klockan sju när jag vet med säkerhet att jag inte ska jobba? Inte för att jag är synsk och med säkerhet vet att ingen kommer ringa. Nej nej. Men känns det som att man har en tennisboll innanför upptryckt längst upp i näsgången.. så vette katten om det är så smidigt att jobba. Inte som vikarie kanske. Kommer in på avdelningen hostandes och nysandes.. hehe. Inte såå populärt kanske.
Hur som helst så vaknade jag typ klockan 06.00 av mig själv. En timme senare tyckte jag det var lika bra att gå upp ich ut med hunden. Samma tid varje dag är ju inte helt fel.

Det här börjar bli en sjuk-blogg. Ska byta ämne nu!


Nu ska jag fixa ihop llite frukost. Blir väl fil som vanligt :)

/Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: