ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Dagens To Do List

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Bara för att jag är "ledig" idag lyckades jag såklart sova liite för länge. Eller gå och lägga mig liite för sent. Välj själv.. :) Har dock käkat lite fil till frukost och satt på en maskin tvätt. Toaletten städade jag igår kväll.. vilket iof betyder att jag skulle kunna städa den idag igen.. Om jag vill. Men man behöver ju inte överdriva.

Dagens To Do  List innehåller mest roliga saker det!
Promenad med Johanna.. hur nu detta ska gå med min goa förkylning som bara vägrar ge med sig. Sen blir det till att ladda inför den otroligt roliga tågresan ner till Göteborg. Ska möta upp Frida och fika. Sjukt längesedan vi träffades så det ska bli skojj! :)

Borde göra något vettigt nu..

-K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: