ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

OnsDag

Kategori: Allmänt

Hallå på er!!

Hoppas er dag har varit lika go som min. Vi har endast haft tretton barn idag, som mest. Inte lite gött det inte! Speciellt inte med tanke på att jag har haft en underbar huvudvärk hela dagen. Ringde till sjukvårdsupplysningen eftersom jag börjar misstänka att det satt sig på på bihålorna, men se det trodde de inte. De sa bara åt mig att vila. ...
Jag hinner väl inte vila! Jobb imorgon och på fredag.. sen blir det Stockholm med fmailjen i helgen. Vem sjutton orkar vila? Nä.. hoppas på att det ger med sig ändå..

Nu ska jag käka en tallrik fil och sen sova lite middag.
Sen bad mamma mig att skriva ett brev till vårt gemensamma fadderbarn.. på engelska. Google translation kanske?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: