ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

på mammas jobb

Kategori: Allmänt

Hejsan hejsan!

Sitter på mammas jobb. Varför är jag här den näst sista dagen på året när det inte är en enda unge här? Jo, det finns en förklaring. Jag ska till tandläkaren vid nio, och eftersom tågen går som de gör tog jag det säkra före det osäkra och åkte med mamma in. Fick ändå gå upp ungefär samma tid som om jag skulle tagit tåget. Och att åka tåg är ju inte jättespännande..

Ska som sagt ner till tandläkaren sen. Sen åker jag nog raka vägen hem. Tror inte jag orkar vänta på att affärerna öppnar.. var ju en runda på stan igår. Hittade inget alls, faktiskt. Endast ett par mjukisbyxor för 100 pix. Perfekta att träna i :) Och ett armband. Fick även reda på att om jag vil göra ngt åt min nya jacka som krånglar med dragkjedjan får jag lämna in den. Och eftersom de inte har kvar jackor i samma modell får jag antagligen välja något annat..
Mindre kul..

ska käka frukost nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: