ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

tidsoptimist

Kategori: Allmänt

jisses vad tiden sprang iväg då.
Hade tänkt att gå en runda vid nio tiden, men kom på att jag hade en hög stryktvät som väntade. Lika bra att stryka den på en gång då tänkte jag. Tog visst lite längre tid än vad jag trodde. Och det har inget med att jag tog en jiddrans massa pauser för att kolla in västtrafik.. inte inte! ;)

Ska ju upp till borås för röntgen och tandutdragning imorgon. Det jag fasar mest för är bussresan dit. Jag har aldrig åkt den vägen förut och jag avskyr att åka till platser jag aldrig har varit på redan om jag inte vet exakt vad jag ska. Nu menar jag inte att åka på semster och gå på sighseeing. nej nej. Då kan mna ju lulla runt lite som man vill. Nä, men det där med att passa tider, busstider och hitta rätt buss.. det tycker jag är stressande! Så det blir ju nyttigt för mig imorgon..

jaja.. kanske får ta en liten promenad.. det är ju bara -14 grader ute.

-K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: