ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Färdig!

Kategori: Allmänt

Nu har jag gjort klart nästan alla mina måsten idag.
Ska bara ge katten lite vatten, annars tänker jag inte göra något mer idag.
Hade egentligen tänkt ha en riktig hemma och greja dag idag, men icke. Halv nio ringde de och frågade om jag kunde jobba 9-18 i Ingared. Fick ta bilen så det kunde jag! Hade egentligen inte alls lust att jobba till klockan 18 eftersom dansen började då, men hade tur så den sista ungen gick innan 17. Najs!
Körde hem och bytte om på två röda och kom fram till dansen i väldigt god tid, har det någonsin hänt förut?!

dansade och fy i sjutton vad gött det var! =)
Kommer garanterar ha träningsvärk imorgon. Så underbart!

Ska försöka lägga mig i god tid. Så nu avslutar jag!

God Natt!

/Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: