ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Let the darkness shine over me

Kategori: Allmänt

Mörkt ute..
Tycker om mörker. (Även fast jag är aningen mörkrädd)
Dagen blottar mig och natten skyddar mig.
Om inte jag ser någon så kan ju inte någon se mig heller.
Känns ganska bra faktiskt. Föredrar till exempel alltid att vara ute och gå på
kvällar och nätter när det inte är dagsljus. Visst, jag är ute då med, men det är alltid liite skönare att vara
ute på kvällen.

Jobbade 8-16.30 idag. Inte alls farligt. Hade tre barn till mellanmål.
Blir garanterat värre nästa vecka när det är fullstyrka igen...

Nu ska jag sova. Jobb 11.00 - 17.00 imorgon.

/Katte



"Den som vill klättra uppför stegen måste börja längst ner"
-Engelskt ordspråk

Kommentarer

  • C säger:

    Hej! Vad kul att du har fått jobb nu:) Trivs du? Vad är det för dans du går i? var ett tag sedan jag tittade in på din blogg, men nu minns jag vad den hette hehe:) Ha det så bra/ Kram Christine

    2010-02-19 | 13:55:55
    Bloggadress: http://guldi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: