ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Saturday Night

Kategori: Allmänt

Var uppe med tuppen idag (jaja, men klockan nio en lördag är väl inte jättesent?) Käkade frukost med några av husets inneboende innan jag knallade iväg och städade. Gick väldigt smärtfritt, som alltid.
Gick tillbaka i det underbara vädret och käkade lite lunch. Det var ingen annan i huset, mer än katterna, så passade på att njuta lite av ensamheten innan jag gick till stallet. Mockde, fyllde höpåsar, sopade stallgånge, fyllde på vatten och fixade kraftfoder. Tog det lugn som bara den så det hela gick på 45 minuter.
Gött att bara kunna ta det lugn. Sätta på autopiloten och bara köra.

Drack varm choklad med mamma och syster. Det smakar alltid bäst när man har varit ute i snön!

Melodifestivalen.. för en gångs skull tyckte jag at rätt låtar gick vidare.
Eller vad säger ni?

Ska strax hoppa i sängen och kolla på en film. Vilken vet jag inte rikigt..
Dagens I-lands problem. Jag har för många filmer helt enkelt.. ;)



Har lyssnat på den låten hela dagen

/Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: