ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Seg Söndag

Kategori: Allmänt

Har verkligen inget att säga idag.
Känner mig lite tom.
Saknar stallet, saknar Halmstad.
Saknar allt, men känner inte för att göra något.

Nä, usch! Nu rycker vi upp oss!

Har precis betalat 400:- till mamma eftersom jag råkade aktivera ett tågkort en månad för tidigt.
...
men det var ju inget kul ämne.
På tal om absolut inget alls så måste jag in till stan och byta filmer imorgon. De funkar inte.. vilket suger.
Men jag ska faktiskt ha mina filmer!

Kollar lite på film nu och fixar lite med kort som jag ska skriva ut. Gött att man kan göra det via datorn
nuförtiden. Jag är så dålig på att göra det annars, eller a. Jag är väldigt dåliga på att göra det nu med. Skillnaden är att nu kan man göra det hemma, framför TV:n med choklad, istället för att knalla in till närmaste fotobutik.
Gött!

Fiffi har ju som sagt lite vintervila nu när det är så halt ute.
Trist. jag har inget job nu så det hade varit perfekt att rida nu!
Men men, man ka inte få allt!

peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: