ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag

Kategori: Allmänt

Haj haj!
(eller shark shark, som min mattelärare hade sagt)

Hur har ni det denna lördag? Jag har det fint jag. Har dock inte gjort så mycket. Varit ute med Mimmi en runda. Käkat frukost och vikt tvätten. Har dammsugit mitt rum. Underbart att slippa ha kattlådan här inne. Nu behöver jag inte dammsuga varje dag :) Betydligt mindre kattsand i sängen med! Me like.

Nu ska jag och syster ner och bada hunden. Mimmi ska bränna några kalorier hade vi tänkt :) Sen blir det pannkakor! Tre ägg gick sönder imorse, så jag slängde ihop en pannkaksmet fort som attans. Man blir hungrig av att bada, eller hur?! ;)

ha d !

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Haha, kul att jag fattade "shark shark" först nu. OMG vad jag är efter ibland :P Haha.

    2010-07-27 | 00:35:55
    Bloggadress: http://jodees.blogg.se/

Kommentera inlägget här: