ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Matdags!

Kategori: Allmänt

Har varit i stallet. Tydligen har hästarna varit ute hela natten och helda dagen idag, för allting såg precis ut som när jag lämnade det igår. Bara att tacka och ta emot! Det betydde jue att den enda jag behövde göra idag var att rida :) Skrittade Lydia en runda. Stackarn har ju en svullen fot. Gick hur fint som helst. Inte ett enda litet "stepp" steg :) Bra dag helt enkelt.

Känner dock att det blev tidigt imorse. Klocka åtta ringde ju klockan för att jag skulle iväg och städa.
Hade egentligen tänkt sova en stund på dagen, men se det har jag inte hunit med. Har packat allt inför resan imorgon. Gotland! :) Nu sitter jag här och funderar på vad jag har glömt. det måste ju vara nånting.. eller?

Nej, ska hjälpa mamma med maten nu.
Jag är hungrig!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jo det 'är nice.

    Hhaha aaw :D

    2010-07-04 | 18:21:25
    Bloggadress: http://conler.se

Kommentera inlägget här: