ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Springa, hoppa, kasta..

Kategori: Allmänt

Inte för att vara sån, men att friidrotts EM är på tv just nu är liiite jobbigt. Kunde det inte varit när det regnade istället?! Man vill ju inte sitta inne och glo på TV när det är så fint väder- Å andra sidan så MÅSTE man ju se! Jag tycker det är så kul! :) Jag vet, det är ett I-lands problem. Men det är fortfarande irriterande! Carolina Klüft hoppar först vid åtta i kväll, tror jag, så det är bra. :)

usch, jag har sovit typ sex timmar i natt igen.. Syster och jag kollade på Dr Quinn i natt, och efter det fick hon lite ryck och vägra gå och lägga sig. Suck..
Tänkte dock ta mitt pick och pack och lägga mig i solen ett tag. Kommer säkert att somna, haha! Det är den enda jag gör när jag solar.. antingen har jag skittråkigt eller så somnar jag. Men jag antar att jag somnar eftersom jag har så trist. :P

Tillbaka till EM!

peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: