ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

2:e juni 2010 Onsdag

Kategori: Allmänt

Wow. vilken fyndig rubrik..
Hur som haver
Hur mår ni?
Själv mår jag bättre än vad jag har gjort tidigare i veckan. Har dock börjat hosta lite.. men det är säkert inget.

Ska kolla runt lite på Platsbanken och se om man hittar ngt intressant att söka.. Har kikat lite redan och insett att de söker väldigt många sjuksjöterskor.. Kanske skulle sadla om och bli ngt åt det hållet? Fast nä, tror inte det är ngt för mig.. faktiskt.

Fick ju som jag nämde hem lite fler filmer igår.. trevligt värre :)



Nu kommer det stora problemet.. hur fasiken ska jag lyckas klämma in dem här?!


får väl slänga upp några på hyllan, bredvid mitt huvud ;)


Nu ska jag kila ut och sätta mig i solen och läsa!
ha d

Kommentarer

  • simone säger:

    Dt lät inte fel, att sitta i solen :D

    2010-06-02 | 11:10:53
    Bloggadress: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här: